Kaip eksportuoti automobilių lenktynes

Kaip eksportuoti automobilių lenktynes

2018-04-21

„Autoplius.lt Fast Lap“ sezonas, tradiciškai, susideda iš keturių etapų. Du iš jų vyksta Lietuvoje, du – užsienio lenktynių trasose. Kaip tik šį savaitgalį vyks trečias etapas Poznanės trasoje Lenkijoje. Eksportuojant lenktynes, visų pirma, reikia spręsti logistinius iššūkius.

Į užsienio trasas visa „Autoplius.lt Fast Lap“ komanda keliauja bent keturių automobilių karavanu – eile skirtingų lenktynių partnerio „Nissan“ automobilių. Kiekvienas jų turi savo misiją.

„Safety Car“

Šių metų sezone „Autoplius.lt Fast Lap“ lenktynių saugos automobilio vaidmenį atlieka „Nissan Micra“. Mažas ir vikrus automobilis lydi lenktynininkus į startą ir budi visų lenktynių metu. Juo darbuojasi lenktynių teisėjai.

Teisėjams maži greiti „Nissan“ automobiliai visuomet darė gerą įspūdį. Kažkada šią misiją atliko „Juke Nismo“ ir, visų ją vairavusių profesionalių lenktynininkų nuostabai, automobilis puikiai tvarkėsi su dideliu greičiu lenktynių trasoje. Kaip ir „Juke“ šiame darbe pakeitęs „Micra“ automobilis su trijų cilindrų „Turbo“ varikliu. Naujas, patikimas ir greitas automobilis teisėjams yra būtinas.

„Rescue Car“

Gelbėjimo automobilio vaidmuo tradiciškai atitenka tvirčiausiam „Nissan“ automobiliui – „Navara“. Prie jo kablio tvirtinamas tempimo lynas ir juo traukiami bėdoje atsidūrę lenktynių dalyviai. Tai gali būti ir avarijose nukentėję, ir sugedę automobiliai. Faktas vienas – tai pirmas automobilis atvažiuojantis į bet kokio incidento trasoje vietą.

„Wolf Race“ lenktynėse ši „Navara“ seka visus dalyvius pirmo rato metu – tuo metu didžiausia tikimybė incidentams lenktynių trasoje. Po pirmo rato „Rescue Car“ grįžta į pitus ir pradeda budėjimą.

„Mobile storage“

Keliauti su lenktynėmis reiškia temptis begalę daiktų. „Autoplius.lt Fast Lap“ tam tikslui naudoja krovininį „NV300“ mikroautobusą. Jame – tūkstantis ir vienas daiktas sėkmingam lenktynių organizavimui: dokumentai, techninė įranga, įrankiai techninei automobilių apžiūrai, prizams skiriamos „Michelin“ padangos, „Wolf“ alyva ir t.t.

Čia po užsienius keliauja ir partnerių reklaminė medžiaga – vėliavos, tentai, įvairiausia atributika, nuo tušinuko iki lipduko. Organizatoriai prieš varžybas puošia kiekvieną trasą, nesvarbu ar lenktynės vyksta Lietuvoje, ar Latvijoje, ar Estijoje, ar Lenkijoje.

„Mobile office“

Paskutinis karavano dalyvis – keleivinis „NV300“. Šis automobilis turi dvi misijas. Visų pirma, juo keliauja didelė „Autoplius.lt Fast Lap“ komanda: nuo fotografų iki techninės inspekcijos specialistų.

Varžyboms prasidėjus, tas pats automobilis tampa komandos biuru – fotografai dirba kompiuteriais dalindami nuotraukas, montuojami vaizdo siužetai, rašomi tekstai. Daryti darbus šalia lenktynių trasos yra gerokai operatyviau, nei ieškoti darbo vietos lenktynių trasos kabinetuose.

Trečiasis etapas

Šiais keturiais automobiliais visa „Autoplius.lt Fast Lap“ organizatorių komanda prisistatė į Poznanės lenktynių trasą Lenkijoje, kur šeštadienį vyks trečiasis šių metų sezono etapas. „Time Attack“ lenktynininkai dalinsis etapo taškus, gal greičiausi ir „paflirtuos“ su „Tor Poznan“ trasos rekordu.

„Wolf Race“ lenktynėse taškai už rezultatus tampa itin svarbūs, juk po Poznanės etapo liks paskutinės lenktynės „Nemuno žiede“. O po jų greičiausi taps Lietuvos žiedinių lenktynių čempionais – pirmą kartą „Autoplius.lt Fast Lap“ istorijoje.