Galingiausioje Lietuvos čempionato klasėje – senosios ir naujosios mokyklos akistata

Galingiausioje Lietuvos čempionato klasėje – senosios ir naujosios mokyklos akistata

2018-10-05

Paskutinės „Autoplius.lt Fast Lap“ sezono lenktynės jau labai greitai — šeštadienį. Tačiau Lietuvos RACE žiedinių lenktynių čempionato galingiausios R3000+ klasės lenktynininkai savo kovą dėl podiumo pradės iš tarsi naujo.

Šį sezoną daugiausiai azarto žiūrovams padovanojo Pauliaus Reiso ir Ramūno Čapkausko važiavimai. Vienas neseniai karjerą pradėjęs, kitas ne vieną dešimtį metų ją kaupė ralyje ir žiedinėse lenktynėse. Vienas važiuoja su 680 AG „chuliganu“, kitas su beveik dvigubai silpnesniu, bet naujausias lenktynių inžinerijos madas demonstruojančiu „Cupra TCR“. Galiniais ratais prieš priekiniais ratais varomą automobilį. Skirtumų tiek daug ir tokių kardinalių, bet faktas vienas — paskutinėse sezono lenktynėse dėl Lietuvos čempiono vardo abu startuos turėdami po 48 taškus.

Skaitant šią pastraipą, mintyse galima girdėti dramatišką „Europe — Final Countdown“, bet iš teisėjų perspektyvos viskas daug paprasčiau. Laimės tas, kuris bus pirmesnis.

Ant trečiojo podiumo laiptelio toks pat didelis klaustukas. Indrė Senkutė-Gedgaudienė ir Vytenis Gulbinas prie starto stos turėdami tas pačias pozicijas taškų lentelėje. Abu per sezoną surinko po 31 tašką. V. Gulbinas yra sukaupęs tikrai didelę patirtį ilgų distancijų lenktynėse ir matė visokių sąlygų. Tiesa, oras Estijoje nusimato drėgnas. Akylesni „Autoplius.lt Fast Lap“ žiūrovai prisimins, kad dabartinis I. Senkutės-Gedgaudienės automobilis kažkada priklausė Mantui Jančiauskui. Jis 2016 metais šlapioje Pernu „Auto24Ring“ trasoje su gerai subalansuotu „VW Golf GTI“ galėdavo labai vėlai stabdyti ir dominavo lenktynėse. Laukia tikrai įdomi dvikova ne tik tarp Indrės ir Vytenio, bet ir technikos: VW prieš BMW.