„Autoplius Fast Lap“ Poznanėje – Stipriausiųjų išlikimas

„Autoplius Fast Lap“ Poznanėje – Stipriausiųjų išlikimas

2015-08-07

Stipriausiųjų išlikimu šį etapą galima vadinti dėl dviejų priežasčių – visų pirma, kaip niekad toli nuo Lietuvos nutolusi Poznanės trasa – dauguma trečiojo „Autoplius Fast Lap” etapo dalyvių teko sukarti po 800 km iki kelionės tikslo. Visų antra – 37 laipsnius siekusi temperatūra, kuri alinano ne tik vairuotojus, bet ir jų techniką – daugiau nei trečdaliui lenktynių dalyvių teko „Time Attack” lenktynes baigti anksčiau laiko. O kol kai kurie dalyviai po penktadienio lenktynių dienos tebeliejo prakaitą prie savo automobilių tam, jog galėtų dalyvauti šeštadienį vykstančiose „Wolf Race” pozicinėse lenktynėse.

Netradicinis lenktynių tvarkaraštis

Trečiojo „Autoplius Fast Lap” etapo metu, „fastlaperiai” dalinosi trasa kartu su daugybe kolegų iš Lenkijos – čia vyko net keletas Lenkijos žiedinių lenktynių etapų. Taigi norėdami turėti kuo daugiau laiko „prie vairo” daugelis lenktynininkų Poznanės trasą pasiekė dar trečiadienį. Tačiau stekenantis karštis jau nuo trečiadienio pradėjo retinti dalyvių gretas – saujelė dalyvių skundėsi perkaistančiais stabdžiais, kylančiomis variklių temperatūromis, bei 46 laipsnius siekiančiu karščiu automobilio salone.

Tačiau ne visų lenktyninkų pasirodymą sustabdė karštis – pirmojo grupės važiavimo metu Karolio Žiedavičiaus Mitsubishi Evo X automobilis vairuotojo pusės šonu trenkėsi į trasos atitvarus ir lenktynių savaitgalis Karoliui baigėsi.
Jau pirmojo važiavimo metu, Jonas Poškus ir jo Mitsubishi Evo demonstravo puikų tempą – geriausias jo laikas 1:44:151, bei nedaug nuo jo atsilikęs, stebinantį greitį „Street” klasės automobiliui demonstravęs Dainius Kablys, bei šių metų „Autoplius Fast Lap” atradimu vadinamas Artiom Blinov.

Antrosios grupės pirmąjame važiavime išsiskyrė Virginijus Gelžinis su BMW E30 (1:50:080), bei Algirdas Gelžinis su Audi TT RS (1:50:297).

Antrieji „Time Attack” važiavimai

Po pirmųjų dviejų važiavimų trasą dviem valandoms užėmė lenkų lenktynininkai, o į trasą grįžus „Autoplius Fast Lap” dalyviams – vieną po kito lenktynininkus pradėjo pulti su karščiu susijusios problemos – nors ir spėjęs pademonstruoti greičiausią dienos laiką, tačiau lenktynes anksčiau laiko baigė Jonas Poškus. Jo Mitsubishi Evo pavarų dėžė „sprogo” pačioje jo greičiausio rato pabaigoje. Tačiau tai nesutrukdė Jonui užfiksuoti 1:43:465 laiko.

Tauras Tunyla, demonstravęs puikų ryžtą ir nusiteikimą, antrą dieną kovojo su stabdžių sistema, o tik baigus spręsti šią problematišką daugeliui bėdą – Tauro Mazda Miata pavarų dėžė nusprendė baigti savo pasirodymą. Tačiau Tauras nenuleido rankų – vos per porą valandų jis spėjo Lenkijos automobilių dalių skelbimuose surasti tinkančią pavarų dėžę, susitarti dėl jos pristatymo ir kartu su komandos mechanikais pakeisti sugedusią dalį. Tauras nusprendė dieną apvainikuojančiose „Super Lap” varžybose nebedalyvauti ir techniką pasitaupyti „Wolf Race” lenktynėms.

„Super Lap“ lenktynės

Iš dvidešimties greičiausiųjų „Time Attack” metu prie starto išsirikiavo vos 13 dalyvių, kitus pavedė karščio išsekinta technika. Čia, kaip ir kiekvieno etapo metu, kiekvienas lenktynininkas turėjo vieno „greito rato” metu parodyti ką sugeba. Šįkart, kaip ir praeitame etape, vykysiame Estijoje, greičiausią laiką parodė „Street” klasės automobilis, nušluostęs nosis sportui ruoštiems automobiliams ir jų vairuotojams.

Greičiausi „Super Lap Pro“ klasėje: vėl „iššovęs” Artiom Blinov ir jo BMW E36, antrasis – Julius Skirmantas ir jo Honda Civic Type-R, bei Virginijus Gelžinis ir jo BMW E30.
Greičiausieji „Super Lap Street“ klasėje: neįtikėtinai greitas Dainius Kablys ir jo „gatvinis” Mitsubishi EVO X, Mantas Janavičius ir jo Porsche 997, bei dar vienas greitas Evo vairuotojas – Šarūnas Šimanauskas.