2017 metai: skaičiai ir faktai

2017 metai: skaičiai ir faktai

2018-01-02

Autoplius.lt Fast Lap AWARDS – iškilmingų nugalėtojų apdovanojimų metu salės dalyviai susipažino su šių lenktynių – renginio – sociokultūrinio judėjimo tam tikrais skaičiais ir faktais. Prezentacija susidarė iš kelių dalių. Pirmoji apžvelgė 2017 metų pasiekimus, o antroji – pažvelgė į 2018 ambicingus planus. Dabar apžvelkime praėjusius metus, o kitoje žinutėje nersime į 2018 metais planuojamą veiksmą!

11 300

Pradėkime nuo skaičiaus, kuris mus pačius pribloškė. 11 300!!! Tiek žmonių aplankė Autoplius.lt Fast Lap per abejus etapus Nemuno žiede 2017 metais. Nors finalinio etapo žiūrovų skaičius buvo „norma“ (arba 4000), tačiau 7 300 žmonių suplūdusių į pirmąjį etapą mes drąsiausiame sapne nesame matę. Nemuno žiedo trasa tiek žmonių naujoje automobilių sporto eroje nebuvo mačiusi!

Mušėm Poškaus rekordus

Daugkartinis rekordų gerintojas time attackeris Jonas Poškus šiemet sulaukė rimto Dainiaus Matijošaičio ir inžinieriaus Andriaus Kontrimo pasipriešinimo. 1:10.126 – toks yra naujas 3 350 metrų ilgio Nemuno žiedo trasos automobilių rekordas. Jo autorius Dainius Matijošaitis su automobiliu Xtra EVO, greičiausią laiką fiksavo 7 300 žmonių akivaizdoje I etapo metu, 2017 gegužės 13 dieną.
Taip pat Dainius gerino ir Estijos Auto24ring trasos rekordą. Jei važiuosit Estijoje, galėsit pasilygint: 1:14.541.

Tapome čempionais

Tiksliau tariant „Wolf alyvos Race“ tapo oficialiu Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatu patvirtintu LASF. Tai buvo masiškiausias Lietuvos čempionatas šalies istorijoje. Metų eigoje startavo 90 lenktynininkų, iš kurių čempionų karūnas užsidėjo jaunuoliai – Ignas Domeika (R1600 klasė, Honda Civic), Julius Skirmantas (R2000 klasė, Honda Civic), Paulius Reisas (R3000 klasė, BMW M3) ir patyręs vilkas Ramūnas Čapkauskas (R3000+ klasė, BMW M3 GTR), kuriam tai – 12 šalies čempiono titulas.

Movėmės mono padangą

Siekiant paaštrinti konkurenciją ir suintensyvinti lenktynines kovas, Lietuvos Wolf alyvos Race čempionato R1600 ir R2000 klasės varžėsi vienodomis Nankang AR-1 semi-slick tipo padangomis. Taip pat buvo ribojamas ir maksimalus padangos plotis. Tik tuomet mono padangos idėja duoda teigiamų rezultatų. R1600 klasės maksimalus išmatavimas buvo 205/50/R15, o R2000 – 225/45/R17. Dėl to matėme aršiausią šios grupės kovą. R2000 klasės lyderiai garliaviečiai Edvinas Mardosas ir Julius Skirmantas po paskutinių lenktynių turėjo po lygiai taškų. Čempioną teko išaiškinti pagalbiniais čempionato taisyklių punktais t.y. nugali tas, kuris daugiau laimėjo etapų – tokiu būdu 2017 m. čempionu tapo Julius Skirmantas!

Laistėmės 132 kartus

Tiek Bosca butelių buvo išlieta. Kiekvieno etapo metu apdovanojame 33 prizininkus. Metuose 4 etapai, taigi matematika paprasta, o šampano tradicija efektinga ir linksma.
Iš viso išlaistyta ir kažkiek atsigerta 117 litrų burbuliuojančio gėrimo.

Važiavome į Lenkiją

Net 61 fastlaperis keliavo 750 km (klaipėdiečiai ir 930 km) į Lenkijos pakraštyje esančią „Tor Poznan“ trasą. Čia buvome jau 2015 metais, tačiau dabar keliavo respektabiliai didelė lietuvių delegacija. Negana to, vizitas Lenkijoje davė tam tikrų rezultatų į ateitį… apie kurią kitoje mūsų žinutėje apie 2018 metus!